Skip to main content
Hoe kunnen we helpen?
< Alle onderwerpen
Afdrukken

Een nieuw product toevoegen

WeFact biedt u de mogelijkheid om producten aan te maken, waardoor u nog eenvoudiger uw offertes en facturen kunt aanmaken. Een reeds toegevoegd product is vanuit een nieuwe offerte, factuur of abonnement te selecteren en kan nog geheel naar wens worden gepersonalisseerd.

Nieuw product toevoegen

Een nieuw product kan op twee manieren worden toegevoegd in de administratie.

1. Product toevoegen vanuit menuknop “Producten”

Navigeer naar de menuknop “Producten” om een nieuw product aan te maken. Geef minimaal een productnaam (voor intern gebruik) en een productomschrijving in om het product toe te voegen. Uiteraard kan ook een eenheid, prijs, productnummer en een btw-percentage worden ingegeven. Wist u dat u producten ook eenvoudig vanuit een Excel bestand kunt importeren?

2. Product toevoegen vanuit een offerte- factuur- of abonnement-aanmaakpagina

Bij het aanmaken van een nieuwe offerte, factuur of abonnement is het mogelijk om een bestaand product te kiezen of een nieuw product toe te voegen. Door te kiezen voor “nieuw product” verschijnt een pop-up waarin alle gegevens in te vullen zijn. Het nieuwe product zal toegevoegd worden aan uw productenlijst.

Inhoudsopgave